7 תשובות
אברי סינגל דיי
כן. הרבה פעמים
כל כך הרבה פעמים
כן ....
כל הזמן. אני בן האדם הכי משעמם שיש! (זו עובדה. אני לא קשה עם עצמי.)
אנונימי
כן, רק שאין יותר מדי שמחבבים אותי.