14 תשובות
אתאיסטית (אפשר להסתדר עם זה, אבל עדיין)
אם ועם
אותיות איתן
אופי נוראי
אוהבת קניונים יותר מספרים
אם ועם
אותיות איתן
אופי נוראי
אוהבת קניונים יותר מספרים
כן כי אני חילוני ואני לא הייתי יוצא עם חרדיות מן הסתם
אנונימי
אופי נוראי.
יכול להיות שזה קטנוני אבל שגיאות כתיב מציק לי ברמות, אני אהיה חייב לתקן אותה.
יכול להיות שזה קטנוני אבל שגיאות כתיב מציק לי ברמות, אני אהיה חייב לתקן אותה.
כול הדברים שהיו מורידים לי הם
אובססיבית לגבי המשקל שלה
מתבלבלת בין אם לעם
אופי נוראי
אובססיבית לגבות
ניסתה לסיים את חייה/חושבת על זה
היא חרדית
אובססיבית לגבי המשקל שלה
מתבלבלת בין אם לעם
אופי נוראי
אובססיבית לגבות
ניסתה לסיים את חייה/חושבת על זה
היא חרדית
אנונימי
מוריד-
אתאיסטית
כותבת בלי אותיות איתן
שמנה
פוסל-
חרדית
אופי נוראי
רוצה להתאבד
אתאיסטית
כותבת בלי אותיות איתן
שמנה
פוסל-
חרדית
אופי נוראי
רוצה להתאבד
פוסל על:
מתבלבלת בין עם לאם
לא משתמש באותיות איתן
אופי נוראי
שמנה
שזופה ברמות.
מתבלבלת בין עם לאם
לא משתמש באותיות איתן
אופי נוראי
שמנה
שזופה ברמות.
היא אתאיסטים
היא חרדית (פשוט אני לא כזה....)
אופי נוראי
אובססיבית לגבות שלה
אובססיבית למשקל שלה
ניסתה לסיים את חייה/חושבת על זה
היא חרדית (פשוט אני לא כזה....)
אופי נוראי
אובססיבית לגבות שלה
אובססיבית למשקל שלה
ניסתה לסיים את חייה/חושבת על זה
מוריד:
היא מתחת ל160
היא עם שיער מתולתל
מאוד מוריד:
היא חרדית
אובססיבית לגבות שלה
שמנה
אובססיבית למשקל שלה
פסילה:
אופי נוראי
ניסתה לסיים את חייה\ חושבת על זה
היא מתחת ל160
היא עם שיער מתולתל
מאוד מוריד:
היא חרדית
אובססיבית לגבות שלה
שמנה
אובססיבית למשקל שלה
פסילה:
אופי נוראי
ניסתה לסיים את חייה\ חושבת על זה
אופי נורא
היא מתחת ל160 (אני פשוט ממש נמוך)
לבנה מידי
אובססיבית למשקל שלה
וזהו בתכלס
ואולי גם אתאיסט אבל אם אני באמת אוהב אותה אני אוכל להבליג
היא מתחת ל160 (אני פשוט ממש נמוך)
לבנה מידי
אובססיבית למשקל שלה
וזהו בתכלס
ואולי גם אתאיסט אבל אם אני באמת אוהב אותה אני אוכל להבליג
^ אתה לא מתכוון אז מעל 160?
האמץ שלא הייתי פוסל על כלום כאן חוץ מאופי נוראי.
דברים לא כל כך רלוונטיים לדעתי.
יש כמה דברים שהיו טיפה מורידים לי או מקשים על הזוגיות-
חרדית
מתלבלת בין אם לעם או כותבת בלי אותיות איתן
אוהבת קניונים יותר מספרים
דברים לא כל כך רלוונטיים לדעתי.
יש כמה דברים שהיו טיפה מורידים לי או מקשים על הזוגיות-
חרדית
מתלבלת בין אם לעם או כותבת בלי אותיות איתן
אוהבת קניונים יותר מספרים
שואל השאלה:
חחח בוכה
חחח בוכה
אנונימית
לא הייתי פוסל על אף אחד מהם אם הייתי סטרייט.
אבל היא ככל הנראה הייתה פוסלת אותי כי אני נוצרי.
אבל היא ככל הנראה הייתה פוסלת אותי כי אני נוצרי.
שואל השאלה:
אני מוסיפה גם "אופטימית מדיי"
אני מוסיפה גם "אופטימית מדיי"
אנונימית
באותו הנושא: