4 תשובות
שואל השאלה:
זה לא כזה פשוט להיכנס עכשיו לחבורה אחרת
כולם כבר בחבורות
ובוא נדבר על זה שהחבורה שלנו בקשר כבר מכיתה א, זה כואב עכשיו לצאת ממנה אחרי כל השנים
להצטרף עכשיו לחבורה אחרת זה יהיה מוזר הן ממש כבר מכירות אחת תשניה ואני בקושי
אנונימית
תנסי להכיר בנות אחרות מהכיתה בלי קשר, ולעשות פגישות של החבורה בלעדיה
אני לגמרי מבינה אותך אהובה אז תדברי עם החברות שם את חשובה להן הן יעשו משהו אולי צריך להעיף את הגברת שתלטנית

ואם לא תנסי להקים איתן חבורה חדשה
או שתחליט שאת אחראית ותקבעי משהו
לצאת מהחבורה את סתם תפגעי מי שמספיק נחמד ישמור איתך על קשר

ולהכנס לחבורה אחרת