10 תשובות
זה קשה עובדים על זה גם אני שואלת אותה שאלה כמוך בדיוק
אלו דברים שונים לגמרי. הקורונה זה ווירוס...
אין דבר כזה תרופה לסרטן ולא יהיה סרטן זה גידול אין תרופה לזה הדבר הכי חדיש שעשו נגד הסרטן עד היום זה להקפיא את הגידול מלהתפשט ואז להוציא אותו בניתוח אבל זה לא זמין בארץ עדיין
שאלת השאלות
כי סרטן זה מחלה מסובכת קיימים לה הרבה סוגים ואזורים שונים היא הרבה יותר גרועה מקורונה אני מכירה משהי מאוד קרובה אליי שהיה לה סרטן והיא נרפאה דרך הטיפולים והתרופות
אנונימית
אמ רוב הסיכויים שמה שאומר לא נכון אז את תקבעי אם להאמין לי
שמעתי ממישהו שהמצאת החיסון לקורונה נעשה על ידי טכנולוגית חירום (או משהו כזה) בגלל שזו ממש מגיפה עולמית
לגבי הסרטן אין אישור כולשהו שמאפשר להשתמש בטכנולוגיה הזאת בכדי להמציא תרופה
(זה פשוט טכנולוגיה יותר מתקדמת)
ואני לא יודעת אם זה נכון אז לא להאמין לי
שמעתי ממישהו שהמצאת החיסון לקורונה נעשה על ידי טכנולוגית חירום (או משהו כזה) בגלל שזו ממש מגיפה עולמית
לגבי הסרטן אין אישור כולשהו שמאפשר להשתמש בטכנולוגיה הזאת בכדי להמציא תרופה
(זה פשוט טכנולוגיה יותר מתקדמת)
ואני לא יודעת אם זה נכון אז לא להאמין לי
כי סרטן זה לא וירוס זה מחלה אחרת שכרגע במדע לא יוגעים להתמודד איתה עד הסוף יש מלא מלא דרכים חדשות שפיתחו אבל זה לא סופי
וקורונה זה וירוס המדע יודע איך זה עובד והוא יודע בדיוק מה צריך לעשות בשביל לייצר חיסון
וקורונה זה וירוס המדע יודע איך זה עובד והוא יודע בדיוק מה צריך לעשות בשביל לייצר חיסון
כי הקורונה זה וירוס והוא עובר מגוף לגוף
הסרטן זה מחלה אחרת לגמרי הסיכוי שימצאו לסרטן חיסון הוא אפסי
הסרטן זה מחלה אחרת לגמרי הסיכוי שימצאו לסרטן חיסון הוא אפסי
יש תרופה לסרטן.
היא עולה 2 מיליון בגרמניה ולא מפורסמת, אין לחברת התרופות אינטרס לפרסם את התרופה ולוותר על הכימותרפיה, הענף הזה מכניס מיליונים לקופות בתי החולים, מקבלים תקציבים שמנים על כל חולה שדוחפים לו כימותרפיה.
חוץ מזה סרטן לא מחלה מטורפת כמו שעושים מזה באמת, סרטן נגרם מכבד מזוהם, מעודף סוכר ואוכל מתועש, מרעלים בגוף שאין להם יותר מקום להתנקות בכבד והגוף מעביר את הרעלים לאכסון בתאים וככל שנוספים יותר רעלים התאים מצטברים וגדלים גידולים. אפשר לומר שסרטן זה בסהכ מזבלה ספייר של הגוף. הכימותרפיה רק מזיקה בסופו של דבר כי היא מוסיפה עוד חומרים רעילים וכימים שלכבד קשה להתמודד איתם כשבסך הכל מה שהגוף זקוק לו זה לניקוי כבד וגמילה מסוכר. למה? ידוע שסרטן משגשג אם אוכלים סוכר, עם כבד מלוכלך ועם סביבה בלי חמצן נקי. מיליוני אנשים הבריאו מסרטן רק עם טיפול של נשימות ואוויר בריא אחרי שנגמלו מסוכר וניקו את הכבד. זה מאמא טבע. ולצערי אני יודעת את כל זה כי אני בסיכון לסרטן...
היא עולה 2 מיליון בגרמניה ולא מפורסמת, אין לחברת התרופות אינטרס לפרסם את התרופה ולוותר על הכימותרפיה, הענף הזה מכניס מיליונים לקופות בתי החולים, מקבלים תקציבים שמנים על כל חולה שדוחפים לו כימותרפיה.
חוץ מזה סרטן לא מחלה מטורפת כמו שעושים מזה באמת, סרטן נגרם מכבד מזוהם, מעודף סוכר ואוכל מתועש, מרעלים בגוף שאין להם יותר מקום להתנקות בכבד והגוף מעביר את הרעלים לאכסון בתאים וככל שנוספים יותר רעלים התאים מצטברים וגדלים גידולים. אפשר לומר שסרטן זה בסהכ מזבלה ספייר של הגוף. הכימותרפיה רק מזיקה בסופו של דבר כי היא מוסיפה עוד חומרים רעילים וכימים שלכבד קשה להתמודד איתם כשבסך הכל מה שהגוף זקוק לו זה לניקוי כבד וגמילה מסוכר. למה? ידוע שסרטן משגשג אם אוכלים סוכר, עם כבד מלוכלך ועם סביבה בלי חמצן נקי. מיליוני אנשים הבריאו מסרטן רק עם טיפול של נשימות ואוויר בריא אחרי שנגמלו מסוכר וניקו את הכבד. זה מאמא טבע. ולצערי אני יודעת את כל זה כי אני בסיכון לסרטן...
לגבי הסרטן:
חברות התרופות יודעות שיש תרופה לסרטן אבל ירצו שיקנו מהן את התרופות. ומעניין להם את התחת בריאות, הן רוצות להמשיך למכור תרופות
לגבי הקורונה: הקורונה הופצה בכוונה ונוצרה בכוונה ואיתה גם פתרון.
פשוט חיכו זמן סביר כדי להוציא את ה"פתרון" לציבור.
חברות התרופות יודעות שיש תרופה לסרטן אבל ירצו שיקנו מהן את התרופות. ומעניין להם את התחת בריאות, הן רוצות להמשיך למכור תרופות
לגבי הקורונה: הקורונה הופצה בכוונה ונוצרה בכוונה ואיתה גם פתרון.
פשוט חיכו זמן סביר כדי להוציא את ה"פתרון" לציבור.
באותו הנושא: