18 תשובות
פנחס
דגדגן
מוני
נמו
המילטון
שמוליק
ירוחם
שואל השאלה:
אוי ממש אהבתי
אנונימי
שואל השאלה:
חשבתי על איציק
אנונימי
נחמיה
עוזי, פז, שלמה
שואל השאלה:
מה אתם אומרים על זכריה או ג'קי כמו של חצרוני?
אנונימי
אל תחשבי, פשוט תגידי משהו ומה שיצא לך תקראי לו ככה
מני
עדיף זכריה
זכריה אהבתי
שואל השאלה:
עוד הצעות? ממש אהבתי את מושיקו יש שוקלת מאוד לקרוא לדג ככה דרל אגב זה דג קרב אם זה נותן לכם השראה לשם
אנונימי
נמו
KMP
שואל השאלה:
היה כבר נמו הוא מת לצערי
אנונימי
מנחם גם תופס
נמו 2
KMP
שואל השאלה:
עוד הצעות?
אנונימי