4 תשובות
אני לא יודעת מה להגיד לך לעשות אבל אני אגיד לך מה לא לעשות מדברים שפגעו בי בעבר
אל תסנן לסנן זה ממש פוגע וגרם לי לאכול סרטים שמשהו לא בסדר איתי
אל תתרחק בלי סיבה כן זה מעליב לספר תאמת אבל זה עדיף מאשר להתרחק ולתת לה לאכול סרטים שהיא עשתה משהו לא נכון
מצדדת במי שמעליי
וחושבת גם שעדיף שתגיד לה כמה שיותר מהר כדי לא לבזבז לה את הזמן/לשחק איתה סתם כי בסופו של דבר אם לא יצא מזה כלום סתם נתת לה עוד זמן לחשוב עליך כבן זוג/חבר פוטנציאלי ובסופו של דבר אולי היא תתאהב בך אז כמה שיותר מהר יותר טוב ולא למרוח את זה בגלל שאתה לא בטוח
אם יש ספק אין ספקק
שואל השאלה:
לא יודע אני מרגיש ממש חרא עם עצמי
אנונימי
אל תרגיש חרא עם עצמך זה ממש חא אשמתך!
באותו הנושא: