38 תשובות
אידיוט
נפרדת ממנו
למה אמור להיות לך אכפת מה הוא עושה עם החיים שלו?
תשחררי פשוט
אנונימי
תלוי אחריי כמה זמן שנפרדתם אבל בכללי ברגע שנפרדתם זהו זה נגמר כל אחד ממשיך מה ציפית שהוא יחכה לך שתחזרו או שיחכה שיהיה לך מישהו ואז יצא עם מישהי
אם הקשר שלהם היה חשוב בעיניו הוא היה צריך לחכות קצת ולא לרוץ לשכב עם עוד בנות. קצת טאקט
למה הוא צריך לחכות?? שהוא יעשה מה שבא לו
אנונימי
כי הוא סיים קשר עם מישהי שהוא אוהב. ואחרי הפרידה ישר ללכת ולשכב עם בנות. ברור שהוא צריך להמשיך הלאה אבל תחכה קצת. מתוך כבוד.
שואל השאלה:
תקשיבו אנשים הקטע זה שנפרדנו לפני שבוע לא לפני חמישה חודשים
אנונימית
זה לא משנה הזמן תתקדמי הלאה נפרדתם
בסדר
אבל עדיין לא אמור להיות אכפת לה מה הוא עושה
שיעשה את הטעויות שלו לבד
אנונימי
היא צריכה זמן לעכל שהיא נפרדה ממישהו שהיא אוהבת. זה קשה להמשיך הלאה כל כך מהר.
יכול להיות שככה הוא מתמודד עם פרידה. זה יכול להיות קשה להיפרד.
אנונימית
ברור שיהיה לה אכפת. היא מקבלת ממנו רושם שלא אכפת לו ממנה, וזה מעליב ולא נעים.
תתקדמי הלאה, נפרדתם. מה אכפת לך עם מי הוא שוכב
מה את מצפה ממנו שהוא יבכה כל היום על הכרית במיטה נפרדת ממנו זכותו לעשות מה שהוא רוצה!!!
יפתי תשחררי ממנו , מגיע לך יותר טוב תתקדמי האלה , כנראה שהוא סטוציונר
מה הוא דפוק כאילו
מזדהה
עזבי
סתם טמבלים כולם
+לא למאת עליי!!!+
****אני מבינה שהם כבר לא ביחד***
'זה פשוט מגעיל ללכת להתמזמז עם בנות שנייה אחרי שיצאת מזוגיות!
מה את רוצה שהוא יישב בבית בחושך ויבכה על מר גורלו? נפרדתם. אנשים מתקדמים בחיים.
אתם סיימתם את הקשר הוא לא מחוייב לך בשום צורה
KMP
מה תשחררי פשוט? דיי אנשים קצת טאקט נו באמת. היא לא אמרה שהוא עשה משהו לא בסדר, הנקודה פה היא בברור שהיא פשוט פגועה. יופי באמת כי זה נורא קל להתגבר על מישהו שנייה או אפילו חודש אחרי פרידה נכון? "פשוט תמשיכי הלאה". דיי איתכם.
חומד אני מצטערת לשמוע, אם זה גורם לך להרגיש טוב יותר אני דיי בטוחה שזה פשוט ריבואונד, יש הרבה אנשים כאלה. זה פשוט צורך בהסחת דעת זה הכל.
כואב עכשיו, זה ישתפר. את תמשיכי הלאה וכל זה יהיה בעבר, ויהיה לך עתיד חדש ונקי. זה באמת משתפר, אני מבטיחה.
תראי לכולם יש דרכים שונות להתמודד עם פרידה.
עזבי את זה שהדבר הזה לא נראה האפשרות הכי אידאלית כרגע
אבל אם בשביל לשכוח מהפרידה הוא צריך להתנסות עם בנות אחרות ול"התמזמז" איתן
זה לא אמור להפריע לך
להפך
תחיי את חייך ואל תראי לו שזה באמת משנה לך
כל מי שאומר פשוט תתגברי על זה ומה אכפת לך מעולם לא חווה פרידה. וכל מי שיעשה מינוס לשאלה גם לא חווה פרידה. אנשים זה פאקינג קשה אוקיי? זה שאנשים רשמית פרודים לא אומר שכל הרגשות פשוט נעלמים פוף. היא לא כועסת, פשוט קשה לה. קצת טאקט.
אנונימית
אל תדאגי יא מלכה זה רק מראה לך כמה הוא חלש וכמה מנסה לשכוח אותך כי אם היה גבר חזק היה מבין שיש לו את עצמו לאהוב ולהשקיע בעצמו הוא מפחד להיות לבד קיצר פחדן תעזבי את בהרבה יותר שווה וחכי הוא עוד יחזור על ארבע
אנונימית
את מלכה^
נפרדתם.
מה קשור חייב^ היא סך הכל פגועה דיי לצאת עליה. למה אתה בעצבים ג'יז.
מבין את הבאסה שלך
זה מרגיש כאילו אין לו כבוד לקשר שלכם שהוא ממשיך כלכך מהר
אבל השאלה כמה זמן הייתם ביחד ולמה נפרדתם
ומתי נפרדתם?
אף אחד לא האשים אותו, אין צורך להגן עליו.
בָּרוּךְ אַתָּה ה' אֱלֹהֵינוּ מֶלֶךְ הָעוֹלָם. שֶׁלֹּא עָשַׂנִי גּוֹי

ובאמת, אם כבר נפרדתם - לא עניינך מה שקורה בחיים שלו (אפע"פ שלא מן הראוי וכ'ו)
תתקדמי הלאה הכל טוב
זה לא ממש משנה כמה זמן נפרדתם הוא מנסה לעבור הלאה מה הבעיה בזה
אנונימית
^^לא מחייב, אולי הוא היה מוכן להקריב את התאוות המיניות שלו למענה וכ'ו
הגזמת^^^
אנונימית
^היא עדיין קשורה אליו רגשית, יש פרק זמן של 'התאוששות'; אבל אפשר שהוא בחר 'להתגבר' על הקשר עם בנות אחרות וכ'ו
^אני יהודי; דברים כאלה לא קורים אצלנו
אצל יהודים אמיתיים דברים כאלה לא קורים
זה נקרא ריבאונד