11 תשובות
ברור
היה הרבה יותר קל זה כן
אבל לדעתי עדיף ככה
שלכל תרבות ומדינה יש את השפה שלה
זה יפה
כן
אבל בכל זאת היו נוצרים ניבים שונים של השפה, סלנג מקומי וכו
זה לא נשלט
זה היה מעולה
וככה באמת היה בתקופת נח רק במגדל בבל השפות התרבבו
כן, אבל מעולם לא הצליחו ליצור דבר כזה שיתקבל בעולם. אבל יש את שפת התמונות (אימוג'ים לדוגמה) או תוכנות לשיחה עם תרגום מיידי נוח.
לא כי זה ממש מטריד אותי ומזכיר דברים לא טובים בכלל. אסור שזה יקרה
אני חושבת שהיה הרבה יותר קל אם כולם ידברו באותה השפה אבל השאלה אם זה יהיה יותר טוב? התשובה היא לא אני חושבת שזה מדהים שלכל מדינה ותרבות יש את השפה שלה זה מיוחד
כן !!!!!!!!!!!
סתם לא יודעת אני אומרת את זה כי אני שונאת אנגלית אז..
כן אבל היה משעמם, אני אוהבת את התרבות והמנהגים ומה שעומד מאחורי כל שפה...
אני מעדיפה את השפה האנגלית על עברית בגלל שהיא יותר מגוונת ויותר קל לך להתבטא בעזרתה, אז תחשבו על שפות אפילו יותר מגוונות, היה מבאס אם היו לוקחים כאלה דברים מהעולם שלנו.
שיילי דיוויט... אך אחד לא אמר איזו שפה זו תיהיה ודווקא הכי הגיוני שזו תיהיה אנגלית
לא, אני אסביר גם למה
זה לא כיף לדעת רק שפה אחת כיאלו בכללי בחיים ממש כיף ללמוד עוד דברים ושפה
חדשה שלא כולם מדברים בה זה כיף
זה כיאלו לא רק ללמוד משהו חדש זה גם שימושי.