7 תשובות
בעיקרון אני חדשה יחסית בקטע של הציור הריאליסטי אבל כזה פשוט יש לי חבילת עפרונות מh10 עד b10 ואני פשוט עושה עם מה שזורם לי באותו הרגע

למרות שתכלס הייתי מסתדרת גם רק עם 8h ו 4b או משו כזה




וגם במקלות פחם כזה זה נוח להצללות
לי נוח עם hb הכי פשוט
וגם לפעמים לציורים יותר גדולים אז עיפרון מכני 0.9
כל מה שבא ליד
בדרך כלל יש לי מכנים אז בהם
שואל השאלה:
מספיק לך רק 2?
אנונימית
זה תלוי אני משתמשת בh2 וb2 למרות שh2 ממש ממש בהיר ואני רוצה להחליף אותו
אני לא יודעת משהו ספציפי, אבל אם את מחפשת יש ערכות כאלה בסטוק של עפרונות בגוונים שונים עם המון מבחר ומחדד בערך ב20 שקלים אני קניתי משם והם מעולים