6 תשובות
כן...בערך.
יש עוד אחת שיש כמה סיבות אבל בכנות, אין לי מושג למה ניתקנו קשר. הייתי ממש קרובה אליה ואולי אפילו יותר מדי, אבל כנראה לא היה לה אכפת ממני באותה מידה.
יש עוד אחת שיש כמה סיבות אבל בכנות, אין לי מושג למה ניתקנו קשר. הייתי ממש קרובה אליה ואולי אפילו יותר מדי, אבל כנראה לא היה לה אכפת ממני באותה מידה.
קרה לי לא מזמן שניתקתי קשר עם חברה אבל אמרתי לה את הסיבה ומאז הרבה יותר טוב לי , תמיד תזכרי שחברים באים וחברים הולכים , יהיה לך עןד המוןןןןןןןן הזדמנויות להכיר חברים חדשים שיהיו לצידך ולא יעזבו אותך , ואם חברים יצאו לך מהחיים ללא סיבה , אלוהים שמע שיחות שאת לא שמעת. הכל לטובתך.
קרה. אבל זה רק מראה כמה החברות איתם לא הייתה שווה כלום. מבטיחה לך שאם לי זה קרה ומצאתי אחרי כמה זמן חברה אמיתית בשבילי גם ככה את תמצאי את החברים שלך האמיתיים בקרוב אל תדאגי.
די תמיד לא יודעים למה.
ולשאלה, כן 3 פעמים.
ולשאלה, כן 3 פעמים.
לי זה קרה פה עם מישהו. לא ידעתי למה הוא ניתק קשר איתי ומדוע, לא הבנתי למה. עדיין קשה לי להבין. לא שהיו דברים שגרמו לזה או ריבים או בעיות. הכול היה אז בסדר גמור.. אני בטיפול אבל אני לא יודעת אם זה ישתנה. לוקח זמן להתגבר על זה תהיי חזקה נפשית
כן... פחות או יותר.
יש כאלה שאני לא מדבר איתם כבר כמעט כי עברתי מחשוב בצפון לעיר במרכז השנה...
וגם יש כאלה שבגלל הסגר והכל...
יש כאלה שאני לא מדבר איתם כבר כמעט כי עברתי מחשוב בצפון לעיר במרכז השנה...
וגם יש כאלה שבגלל הסגר והכל...
באותו הנושא: