6 תשובות
יונדאי i10
יונדאי בלי לחשוב פעמיים.. הפיאט מאוד צפופה וגם מלא תקלות
את יכולה גם לחשוב בכיוון של קיה פיקנטו
אני חושב שיודנאי אם את מעדיפה נוחות ומרווח
הפיאט 500 זה כמו מיני קופר, סתם רכב יפה בלי משהו מעבר לזה
שמעתי שגם הגיר הרובוטי של הפיאט 500 ממש מעצבן אז אם את לוקחת פיאט תיקחי ידני
הפיאט 500 זה כמו מיני קופר, סתם רכב יפה בלי משהו מעבר לזה
שמעתי שגם הגיר הרובוטי של הפיאט 500 ממש מעצבן אז אם את לוקחת פיאט תיקחי ידני
אנונימי
שואל השאלה:
^^נסעתי על הפיאט ואני דווקא סבבה עם הגיר הרובוטי שלו הוא לא כזה הפריע לי
^^נסעתי על הפיאט ואני דווקא סבבה עם הגיר הרובוטי שלו הוא לא כזה הפריע לי
זה לא קשור לנוחות.. את תבלי איתו הרבה במוסך.. יונדאי יותר אמין בפער
באותו הנושא: