8 תשובות
לא
גמאני אוהבת
גם אני!
לא גם אני.
קהילת אוהבי הוופל לימון התאחדו
אני גם אוהבת שוקולד תות וקריסטל מנטה
;-;
גם אני אוהבת
ופל שוקולד זה לא טעים
ופל לימון לעומת זה כן
גם אניי אוהבת וופל לימון
כל מי שאומר שזה לא טעים מקבל כאפה.
אנונימית