10 תשובות
כן
שואל השאלה:
צריך להתפשט או משו?
צריך להתפשט או משו?
אנונימית
אצל הרופא צריך להישאר בתחתונים וחזיה אבל את יכולה לשים מכנס קצר
כן
אני נשקלתי שם ואמרו לי עם בגדים. רק בלי נעליים
אני הלכתי לרופאת משפחה שלי והיא מילאה לי את הפרטים בטופס ולא הייתי צריכה להישקל שם
נשקלים שם עם בגדים (אותי אפילו עם נעליים)
ומתפשטים בחדר בדיקה עם הרופאה כבר
ומתפשטים בחדר בדיקה עם הרופאה כבר
לי לא זכור שנשקלתי שם. אבל אני במשקל תקין אז אולי הם לא ראו צורך או שאולי הרופאת משפחה כתבה
אנונימית
כן שוקלים
שוקלים שם.
באותו הנושא: