התחברות
הרשמה
בנים- מה הכי מעצבן אותכם בבנות? סתם מסקרנות..
7 בדצמבר 2012, 15:28
לבנים
חיזור
אהבה
2 תשובות
אם הם לא מטפחות את עצמן..
ואם הם ממש מפגרות...
d
davey
שהן מעצבנות מכל דבר!
i
itay-take ur heart away:(חסום
באותו הנושא:
בנים זה מעצבן אותכם שקוראים לכם הרבה פעמים חתיך?
בנים, תכתבו דברים מעצבנים שבנות עושות, בנות, דברים מעצבנים שבנים עושים.
אני היחיד שחושב שכל שאלה שכותבים "לבנים בלבד" או "לבנות בלבד" ישר כל המין השני נכנס מסקרנות? XD
בנות מה הדבר הכי מעצבן שבנים אמרו לכן?
איזה בן אדם מפורסם הכי מעצבן אותכם?
סתם מסקרנות- חברים שלכם יודעים שיש לכם משתמש בסטיפס?
רק אותי זה מעצבן שבנים מתביישים להתחיל עם בנות?
יש דרך להגיד פוסטמה בזכר? סתם מסקרנות חח
סתם מסקרנות, מה הדבר הכי חשוב לכם בחיים?
בנים הייתם יוצאים איתי? (סתם סקרנות)
בנות מה הכי מעצבן אותכם אצל בנים, ובנים מה הכי מעצבן אותכם אצל בנות