13 תשובות
כן יש לי
כן,כלב לברדור מושלם:)
יש לי דג
לא
אבל אני הולכת הרבה לעריה ליד הבית שלי להאכיל את החתולים ולהיות איתם
אבל אני הולכת הרבה לעריה ליד הבית שלי להאכיל את החתולים ולהיות איתם
כן כלב
יש לי 2 תוכים
כלבה יש לי
חתולה
והאחים שלי גם חיות
והאחים שלי גם חיות
יש לי כלבה שרקן ודגים (בא לי עוד חיות )
כן יש לי כלבה
בקרוב יהיו לי גם תוכים ואולי דגים
בקרוב יהיו לי גם תוכים ואולי דגים
כלבה וחתולים.
יש לי כלב
כן כלב ושני חתולים
באותו הנושא: