7 תשובות
כן
כן
מה הבעיה בזה?
יש לי ילד בכיתה עם סכרת
והוא מתנהג בדיוק כמו כל הילדים האחרים
אנונימית
כן אני לא רואה בעיה
ברור
למה שיהיה לי אכפת
לא יודע