5 תשובות
אני מאמין שהרבה מאוד היו מעדיפות המבורגר ולא בלבולי מוח
אנונימי
שואל השאלה:
אני הייתי מעדיפה שאשכרה ישקיעו בי מחשבה) עדיף שהיה מכין ארוחה רומנטית מאשר לזלזל ולהזמין מאיפה שהו ופשוט לתת לי
אני הייתי מעדיפה שאשכרה ישקיעו בי מחשבה) עדיף שהיה מכין ארוחה רומנטית מאשר לזלזל ולהזמין מאיפה שהו ופשוט לתת לי
אנונימית
תגידי לו בפעם הבאה שהוא יכין לך את ההמבורגר
אנונימי
אני נוטה להסכים עם אנונימית שלא כל הבנים נולדו רומנטיים, ושיש יותר מדי חגים - ולנטיין, יום האישה, טו באב - מכדי שישקיע בכל אחד וייחס להם חשיבות. אומנם לזלזל בך זה פחות בסדר. אולי תהי קצת ישירה, תבקשי ממנו משהו מסוים, תרמזי לו שבא לך לצאת לאנשהו.
זוגיות לא צריכה להיות מבוססת על דברים כאלה, אני אישית לא ההיתי מרגישה בנוח אם חבר שלי היה משקיע בי יותר מידי. פשוט תגידי תודה שהוא עושה משהו כי אולי הוא לא טוב בלבשל והוא לא יודע לבחור תכשיט שתאהבי ולא יודע לארגן פיקניק ואולי אין לו כסף להשקיע בזה אז הוא פשוט עושה משהו שהוא יודע שתאהבי כמו להזמין המבורגר.