5 תשובות
ברור לבית ספר יש אינטרסים אבל ממש אידיוטים
בגרויות חובה לבוא כי אתם חייבים להראות שאנחנו בית ספר טוב
אבל שיעורים תעשו בזום לא צריך שתבואו
בגרויות חובה לבוא כי אתם חייבים להראות שאנחנו בית ספר טוב
אבל שיעורים תעשו בזום לא צריך שתבואו
היי מדברת מי שבדיוק סיימה את הבגרויות חורף ואני חייבת להגיד שזה הדבר הכי קשה שעשיתי.
המורים לא מתחשבים בנו ולא מבינים שזה מאוד קשה ככה אבל בכל זאת מכריחים אותנו לעשות את הבגרויות וטוענים שהם מלמדים את החומר
המורים לא מתחשבים בנו ולא מבינים שזה מאוד קשה ככה אבל בכל זאת מכריחים אותנו לעשות את הבגרויות וטוענים שהם מלמדים את החומר
שואל השאלה:
יש לי הרבה חברות שניגשו לבגרויות חורף אז אני ממש מבינה את זה. אני שמיניסטית ובמזל לא הייתי צריכה לתקן אף בגרות, או שלא במזל אלא פשוט התייאשתי ולא היה לי כוח לתקן שום דבר
בא לי שהשנה הזאת כבר תסתיים זה סיוט ללמוד בזום ולגשת למבחנים בבית ספר
יש לי הרבה חברות שניגשו לבגרויות חורף אז אני ממש מבינה את זה. אני שמיניסטית ובמזל לא הייתי צריכה לתקן אף בגרות, או שלא במזל אלא פשוט התייאשתי ולא היה לי כוח לתקן שום דבר
בא לי שהשנה הזאת כבר תסתיים זה סיוט ללמוד בזום ולגשת למבחנים בבית ספר
אני למזלי סיימתי אבל זה בהחלט דפוק
אם אפשר לבוא לבגרות שיתנו לכם ללכת שם נורמלי
באותו הנושא: