13 תשובות
עשית טוב כי אם אחת מהן נדבקה, הן יכולות לסכן אנשים אחרים.
אני ממש שמחה יכול להיות שברגע זה הצלת חיי אדם שבלי הדיווח שלך הן היו מדביקות משהו והורגות אותו,
שואל השאלה:
אני הלשנתי לא מתוך רוע אני מאמינה בקורונה והן לא.. ואני באמת דואגת כי הן הולכות להיות בהתקהלויות שבוע הבא ואפילו שבת הזאת כי הסגר נגמר וזה ממש מסוכן..
אנונימית
כל הכבוד כנראה הצלת חיי אדם
יצאת בסדר גמור כי אם אחת מהן נדבקה היא יכולה לסכן ולהדביק כל כך הרבה אנשים ..
זה לא משנה איך יצאת, עשית דבר מעולה ומדהים. תחשבי שמישהו היה יכול למות אם לא היית אומרת. הסיכויים שהצלת עכשיו חיים של בן אדם בהחלט קיימים. ❤
הטעות הראשונה שלך היא שאת קוראת לזה "הלשנה" זו לא הלשנה זה דיווח, ציוט לחוק ושמירה על החיים של אנשים. אם הן כועסות עלייך בגלל זה סימן שאין להן את הידע הבסיסי או את הכבוד לחיי-אדם ואז כדאי לך מצוא חברים נורמליים.
יפה שלי יצאת מלכה לחברות שלך בסופו של דבר יעבור ! אם הן לא היו נכנסות לבידוד יכול ליהיות שמישהו היה נדבק ומת
לא לא לא ולא
אתלא הלשנת
את דיווחת
וכל הכבוד על זה
עשית נכון! אל תרגישי רע עם עצמך, הכל טוב, עשית את המעשה החכם
גם אם לא תגידי המערכת של הבריאות
היו שולחים, אבל כל הכבוד לך.
זה היה הצעד הנכון, הן כמוהן יהיו כועסות אבל אם הן האמת חברות הן תשכנה מזה בסוף וזה יעבור.
זו לא רק הנוחות האישית שלהן כאן, וזה לא "להלשין" ו"להפיל" אותן, אלא זה לדאוג למנוע את התפשטות המחלה. זה קצת יותר גדול מהן וזה חשוב לפעמים לעשות צעדים כאלה, גם אם הם קשים.
אני מקווה שהכל יסתדר והמשפחה שלך לא הודבקה.
יצאת ממש סבבה הכל טוב