3 תשובות
אני אישית מעדיפה מנגה. יש יותר מנגה מאנימה, לוקח לי יותר מהר לסיים דברים ובכללי מגוון הז'אנרים הרבה יותר רחב.
אנונימית
אני קוראת בעיקר מנגות שאיןצלהם סדרה ולפעמיים זה מעצבן לקרוא אבל בכללי מעדיפה סדרות
בהתחלה היה לי קשה אחרכך נהיה לי יותר קל
אני הרוב מעדיפה סדרה
אני הרוב מעדיפה סדרה