7 תשובות
בצבא, כי יש שם אנשים בני גילך וכולם שבוזים
לא כיף להיות בצבא. לדעתי האזרחות זה חיי החופש, את אחראית על עצמך ועל מה תעשי
משטרה
בבית
זה ממש תלוי מהו התפקיד שלך.
יש תפקידים טובים ורעים גם בצבא וגם במשטרה.
יש תפקידים טובים ורעים גם בצבא וגם במשטרה.
בצבא יותר טוב.
אנונימית
צבא, חלון מגיל צעיר.
באותו הנושא: