6 תשובות
לא רוצה לעשות לך ספוילר אבל חצי קלאש כזה
כאילו אמן יהיה עונה 2 ונדע אבל כן
כאילו אמן יהיה עונה 2 ונדע אבל כן
דבר ראשון מרקוס לא שלך, הוא שלי.
הוא בסדר גמור הבובלך *שלי*
הוא בסדר גמור הבובלך *שלי*
שואל השאלה:
די אני שמתי אותו במסך בוואטספ במסך נעילה ובמסל בית ואני אובססיבית אליו והוא שלי.
די אני שמתי אותו במסך בוואטספ במסך נעילה ובמסל בית ואני אובססיבית אליו והוא שלי.
אנונימית
דפאק אוקי את באמת אובססיבית
שואל השאלה:
יופי.
יופי.
אנונימית
תראי את הביו שלי/השם שלי ותחזרי בך