6 תשובות
לא רוצה לעשות לך ספוילר אבל חצי קלאש כזה

כאילו אמן יהיה עונה 2 ונדע אבל כן
דבר ראשון מרקוס לא שלך, הוא שלי.
הוא בסדר גמור הבובלך *שלי*
שואל השאלה:
די אני שמתי אותו במסך בוואטספ במסך נעילה ובמסל בית ואני אובססיבית אליו והוא שלי.
אנונימית
דפאק אוקי את באמת אובססיבית
שואל השאלה:
יופי.
אנונימית
תראי את הביו שלי/השם שלי ותחזרי בך