4 תשובות
נראה לי שלא בגלל העזיבה של יהודה את בית האח הגדול, אז זה כאילו במקום הדחה, כך נראה לי, משום שהיו כבר צריכים לפתוח את ההצבעה ולא פתחו
לא נראלי שיש הדחה בשבת
אולי אין .. כי לא דיברו על זה אתמול ובדרך כלל פותחים את ההצבעות בחמישי
בטח בגלל שהדיחו את יהודה
בטח בגלל שהדיחו את יהודה
לא תהיה הדחה בשבת.