17 תשובות
זה די נכון..
טרול נחמד 7/10
מה יש לחגוג פה לול?
אם זה אמיתי (which i doubt) אז אתה חסר חיים
חחח כן זה לא משהו שאתה חוגג עם ההורים.
שואל השאלה:
זה לא ספאם, וזה לא שאין לי חיים. אני פשוט משחק במשחק כמעט כל יום כבר שנים (חוץ מתקופות מבחנים ממש עמוסות).
אנונימי
שואל השאלה:
יש אנשים גם עם יותר שעות ממני, וזה לא כאילו עושים תחרות של שעות משחק. זה סתם נחמד.
אנונימי
יש לי פי כמה מזה בווארכרפט אתה לא לבד, אבל זה לא משהו שכדאי לך לספר לאבא
תגיד שאתה רוצה כסף לקנות קייסים שהוא יכול גם להתעצבן על זה שאתה מכור להימורים.
שואל השאלה:
בוא נגיד שהרבה שעות שינה הלכו לי על המשחק הזה.
אנונימי
חחחחחחחחחח
הוא צודק חחח
כן... זה פשוט לא תורם לאישיות שלך או באופן כללי לך בשום צורה זה נטו התמכרות
שואל השאלה:
כולם אומרים שהמטרה בחיים היא ליהנות ואז כשאני עושה משהו שאני אוהב כולם אומרים לי שזה לא בסדר.
אנונימי
10k? אתה אמור להיות פרו
וואו אם אתה משחק 10 שנים אז בממוצע 3 שעות ביום.... זה מלא
אתה בטח ממש מטורף בזה
אני לא הייתי חוגגת עם ההורים