5 תשובות
אני לא חושב ככה. התפיסה שלי אומרת שכל מי שכשיר/ה צריך/ה להתגייס.
כן אבל זה לא נוגד שבנים יותר חזקים מבנות
אנונימי
אממ אולי
אבל בכל מקרה יש המון בנות חזקות ויש המון בנים חזקים :)
למה צריכה להיות ההשוואה אני באמת לא מבינה
זה גם לא אמור להיות כל כך משנה מי יותר חזק גם ככה
אבל בכל מקרה יש המון בנות חזקות ויש המון בנים חזקים :)
למה צריכה להיות ההשוואה אני באמת לא מבינה
זה גם לא אמור להיות כל כך משנה מי יותר חזק גם ככה
בגלל שהם חזקים יותר מבנות וזה מדעי אז הם משווים.
בנים בטבעי חזקים יותר אבל זה לא אומר שבנות לא חזקות גם. אבל למען האמת פשוט בצבא מורידים את הדרישות הגופניות בשביל שהרבה בנות יוכלו להתגייס לקרבי ולכל זה גם
באותו הנושא: