8 תשובות
גיל 15+
3000 פרחים
100 אמינות
שנה וחצי ותק + מהחסימה האחרונה
3000 פרחים
100 אמינות
שנה וחצי ותק + מהחסימה האחרונה
מה זה החסימה האחרונה? חוסמים את האתר כאילו?
אם חסמו מישהו אז בשביל שהוא יהיה נאמן צריכה לעבור שנה לחצי מהחסימה
לא, המשתמש שבחסימה אני חושב.. והוא חוזר נגיד ממנה אחרי יום יומיים , תלוי בזמן החסימה.. אז צריך לחכות שנה - שנה וחצי .. תלוי אולי הם יאשרו לפני
שואל השאלה:
ואם נגיד מתאימים בהכל אבל בזמן שאתה נאמן יורדת נקודת אמינות 1 מה קורה?
ואם נגיד מתאימים בהכל אבל בזמן שאתה נאמן יורדת נקודת אמינות 1 מה קורה?
אנונימית
בכדי להיות 'נאמן/ת סטיפס' צריך שיהיה את התנאים הבאים:
1. צריך להיות מגיל 15 ומעלה.
2. צריך שיהיה לך 100 נקודות אמינות.
3. צריך להשיג 3000 פרחים.
4. צריך וותק של שנה וחצי באתר.
5. במידה והיתה חסימה תצטרך לחכות שנה (מהחסימה האחרונה).
לאחר שיש את כל התנאים האלה, אפשר לפנות לצור קשר או לנאמן בכיר ולנמק מדוע מגיע לך להיות נאמן, ואם הם יחליטו שמגיע לך, תוכל להיות נאמן.
בגדול המערכת מצפה מנאמן להיות על 100 נקודות אמינות ואם המערכת תגלה שיש לך 99 למשל אז יכול להיות שזו תהיה בעיה, אבל לא בטוח משום שזה יכול לעלות לך בתוך כמה ימים בחזרה שהרי נקודות אמינות משתנות בהתאם לפעילות
1. צריך להיות מגיל 15 ומעלה.
2. צריך שיהיה לך 100 נקודות אמינות.
3. צריך להשיג 3000 פרחים.
4. צריך וותק של שנה וחצי באתר.
5. במידה והיתה חסימה תצטרך לחכות שנה (מהחסימה האחרונה).
לאחר שיש את כל התנאים האלה, אפשר לפנות לצור קשר או לנאמן בכיר ולנמק מדוע מגיע לך להיות נאמן, ואם הם יחליטו שמגיע לך, תוכל להיות נאמן.
בגדול המערכת מצפה מנאמן להיות על 100 נקודות אמינות ואם המערכת תגלה שיש לך 99 למשל אז יכול להיות שזו תהיה בעיה, אבל לא בטוח משום שזה יכול לעלות לך בתוך כמה ימים בחזרה שהרי נקודות אמינות משתנות בהתאם לפעילות
שואל השאלה:
מה יקרה אם תרד נקודת אמינות אחת אחרי שמתקבלים?
מה יקרה אם תרד נקודת אמינות אחת אחרי שמתקבלים?
אנונימית
לא יקרה שום דבר משום שגם נאמנים יכולים לטעות לפעמים אלא אם כן זה יחזור על עצמו פעמים רבות או שזה יהיה בצורה בוטה מדי שאז ידיחו את הנאמן משום שלא צריכים נאמנים שעוברים על החוקים
באותו הנושא: