89 תשובות
שואל השאלה:
נכון
אנונימית
ראית איך הם מתנהגים אלינו !
תחשבי על זה שוב עם הבנסודה הזאת !
בכל אופן תנסי ליצור קשר עם אנשים מוסלמים והם יסבירו לך
איך רואים שזה ספאם
למה אתם יוצאים עליה? נניח שזה לא ספאם מה הבעיה להתאסלם אם זה מה שבא לה שתעשה !
אין באמת שאין לי כוח לאנשים כמוכם
אנונימית
האסאלם היא דת של שלום ושלווה
(לפני שתגידו לי אין שלום כולכם מחבלים אני מדברת על הדת עצמה לא על האנשים יש ויש )
אנונימית
^^כולנו צוחקים
^^ לא לא יש פה כמה שבאמת רציניים חלאס שכל אחד יעשה את הבחירות שלו תפסיקו כבר
אנונימית
ושואלת השאלה אם בא לך להתאסלם תצאי מאנונימי אני אשלח לך משהו שאת צריכה להגיד 3 פעמים וברוכה הבאה לדת שלנו❤
אנונימית
^^אולי אתה צוחק אבל יש כאן כאלה שלא
אנונימית
היא לא באמת רוצה להתאסלם זה ספאם תראי למי היא נתנה פרחים
הרוב פה צוחקים, וגם היא צוחקת
infinity אני אמרתי *אם* ובשמחה אנחנו מקבלים את כולם❤
ופרסי גקסון האמיתי הרוב פה לא צוחקים.
אנונימית
אז זה לא מצחיק אתם סתם מזלזלים בדת אחרת וזה יכול לפגוע באנשים שמאמינים בה
בסדר הומור שחור צחוקים
^טוב אני הולכת להתקלח
אנונימית
^פאק נגמר הסבון
אנונימית
^אממ יש לי רעיון
אנונימית
^יש לנו את היהודים ..
אנונימית
"בסדר הומור שחור צחוקים"
אנונימית
האיסלאם היא דת שלום ואחווה? אז דיברתי פה עם מוסלמי באתר לפני כמה ימים והוא אמר לי שכתוב בקוראן שיום יבוא ואנחנו היהודים נהיה פה בארץ ישראל ונחזור מכל העולם וזה אכן קרה ואלוהים יברך אותנו בשפע ואז יום יבוא ואלוהים יתן סימן למוסלמים להרוג את כל היהודים שכל היהודים יתחבאו מאחורי העצים ויבכו והמוסלמים יטבחו בנו

איזה דת של שלום ואחווה! אגב הוא אמר לי שמי שלא יתאסלם הוא יהיה בגיהנום לנצח
איזה דת של שלום ואחווה
ביהדות אפילו ביהדות מי שלא יהודי אבל מקיים 7 מצוות בני נח יש לו גן עדן


אתם יודעים מה אמרתי למוסלמי? שלבינתיים במלחמות ישראל זה לא נראה שאלוהים רוצה לתת לערבים את המדינה ולהשמיד את היהודים כי עלו עלינו הרבה מדינות ערביות ועדיין ניצחנו פה בכמה מלחמות מאז קום המדינה
והוא כמובן ראש בקיר לא מבין
^אמיר חצרוני
אתה בן אדם בור וטיפש לא חקרת את האיסלאם זה בולשיט והוא טיפש ובור כמוך ובטח צחק עלייך זה כמו שאומרים שמי שהורג יהודי זוכה ל72 בתולות זה המצאה ובדיחה מפעם ולא נכון בקוראן ובשום מקום לא כתוב את זה אבל הרבה אנשים נוהגים לחשוב שכן
אנונימית
תחקור את הדת שלנו לפני שאתה מדבר
אנונימית
זה מה שהוא אמר לי
אגב הוא אמר לי כמה פעמים שמי שלא יתאסלם יהיה בגיהנום לנצח
כמו שאמרתי אתה בור תחקור את הדת ותדבר אתה קבעת את זה בגלל מה שהוא אמר לך איזה בן אדם טיפש אתה נשבעת
אנונימית
עוד מוסלמים אמרו את זה
הוא לא היחיד
תפסיקו להיות מפגרים
פרסי גקסון האמיתי
ואם היו אומרים ככה ליהדות עדיין היית אומר צחוקים? לא נראלי
אמיר חצרוני
אתה טיפש מה זה משנה גם אם 100 מיליון מוסלמים יגידו זה לא הופך את זה לנכון בקוראן ובשום מקום לא רשום
אני נשבעת שאני לא אוהבת להגיד את זה אבל הדת שלכם היא הכי מטומטמת אפילו יותג מהנצרות סליחה אני לא אוהבת לדבר ככה אבל עיצבנתם אותי כל כך עכשיו
אנונימית
אנונימית במקום להתעצבן ולברבר
תשלחי הוכחות
^^ אז את לא יותר טובה מאלה שכתבו למעלה

תפסיקו לזלזל בדת של האחר ותנו לכל אחד להאמין במה שבאלו
לא מזלזל באיסלאם אבל
האיסלאם זה חיקוי של היהדות רק עם הרבה שקרים
אמיר חצרוני הוכחות למה??? תשלח לי אתה הוכחות שכתוב איפשהו באיסלאם דבר כזה ? אין כי לא היה ולא נברא דבר כזה הם הסתלבטו עלייך
אנונימית
תבדקי בגוגל איפה יש מסגדים או קבוצות שמדברים בהם על זה ומקרבים לאיסלם
לכי למסגד בעכו או משהו
שמתם לב שהתשובות פה לא עונות על השאלה בכלל? כאילו ומעבר לזה מה קורה עם הגזענות אני מבינה קשה לכם לעכל או משהו אבל תרגעו גם אם זה ספאם זאת בחירה שלה אני לא מוסלמית עכשיו אבל אתם חייבים ללמוד לכבד, כל התגובות פה זאת הסיבה העיקרית למלחמות ולא אני לא צוחקת
תחשבו לפני שאתם מדברים.
אני מסכימה לא צריך לזלזל אבל התחלתם קודם מצטערת
אנונימית
והאיסלאם זה באמת חיקוי של היהדות
יש הרבה דברים דומים באיסלאם שהם מאוד דומים ליהדות רק שהיהדות היא המקור מאלוקים לכל העם היהודי במעמד הר סיני אחרי תקופה ארוכה של ניסים גדולים
אמיר חצרוני אתה טיפש איך חיקוי של היהודת ואפילו לא עברת על האיסלאם ולא חקרת לעומת זאת אני חקרתי את היהדות והנצרות
אנונימית
אמיר חצרוני תאמין במה דאתה מאמין אבל לרדת על דת אחרת ואמונה של האחר זה לא מגניב
אנונימית
אנונימית אף אחד לא הסתלבט עליי
זה ידוע שגם בנצרות מי שלא מתנצר יהיה בגיהנום לנצח וגם באיסלאם
מי שלא מתאסלם יהיה בגיהנום לנצח
זה לא לרדת על דת מה הקשר? זאת המציאות
תגידי שלוש פעמים לא אללה איללה ומוחמד רסול אללה
^ביהדות שלכם מי שלא שומר שבת יהיה בגיהנום ומי שמוציא זרע לבטלה אוטומטית גיהנום
ועוד ועוד ועוד
אני לעומתך חקרתי דתות אחרות ולא אומרת כי אמרו לי ומה שאתה אומר ממש לא נכון
אנונימית
אנונימית גם את, אולי הוא אמר דברים שגויים לגבי מה שאת מאמינה בו אבל עדיין אין שום סיבה לדבר ככה
דברו יפה אני לא מבינה מה קרה לכם
תראה את הסרטון
אנונימית
טרבור פיליפס
אני לא אומר את זה
מוחמד התחבא מאחורי ההר כי הוא קינא שאלוהים בחר ביהודים והמציא לעצמו תורה חדשה עם מלא דברים מהיהדות
כמו למשל שאסור לאכול חזיר ועוד
לפחות ביהדות שלנו לא כתוב שכל מי שלא יהודי יהיה בגיהנום אז חלאס עם השטויות שלך
אבל ליטרלי לא רשום באיסלאם וגם לא בנצרות תביא לי הוכחה זרשום ואני באמת חקרתי את שלושת הדתות האלו
אנונימית
אתה טיפש זה כמו שאני אגיד לך חברה יהודיה שלי סיפרה לי שביהדות מי ששותה מים נשרף בגיהנום ואז אני אגיד ליהודים ככה אמרו לי אז זה נכון ורשום

אבל זה לא! תחקור בעצמך ותבין
אנונימית
אני הטיפש פה? מי שמאמינה בספר שכתוב בו שאלוהים עשה את היהודים קופים וחזירים היא הלא בסדר בראש פה

"ועשה אותם (אלוהים) קופים וחזירים", הקוראן, סורת אלמאאידה (סורת השולחן), פסוק 63


ואחרי זה את אומרת שהיהדות לא הגיונית? חח
אני לא קוף ואני לא חזיר
אני בן אדם יהודי ואני חתיך מאוד
רק על זה שרשום בקוראן שאלוהים הפך את היהודים לקופים וחזירים אני חושב שאת מתחילה להבין שהקוראן זה שקר וזה ממש לא התורה שכל העם היהודי קיבל במעמד הר סיני בשפת האלוקים האמיתית
זה לא נכון? אלוהים לא הפך אותם לקופים וחזירים כשניסו לבנות את מגדל בבל?
לא בילבל את השפות שלהם וחלקם הרגו אחד את השני וחלקם הפכו לחיות ? בוודאי שזה קרה יבור
אנונימית
אתה טיפש ואל תגיד אמרו לי תתחיל לחקור בעצמך ואולי אפילו תגיע לדת הנכונה❤
אנונימית
וזה לפי הקוראן אל תשקרי
כתובה בערבית, קללת אלוהים על היהודים: "עשה אותם חזירים וקופים"

ואני יהודי ואני בן אדם ואותי אלוהים ברא חתיך ולא קוף או חזיר
אתה טיפש!!! כי מדובר על הסיפור עם מגדל בבל תגיד לי איזה יהודי אתה שלא מכיר את הסיפור חחח
אנונימית
חברים הנה דת האחווה והשלום

"לא תגיע השעה (יום הדין) עד אשר יילחמו המוסלמים ביהודים ויהרגו אותם המוסלמים, ועד אשר יסתתר היהודי מאחורי האבנים והעצים, ואז יאמרו האבנים והעצים: 'הו מוסלמי, הו עבד אללה, יש יהודי מתחבא (מאחורי), בוא והרגהו'"
אני מתהההההההה נשבעת אין לי כוח בהתחלה חשבתי אתה רציני אבל אתה ממציא
לא רשום שום דבר כזה
אנונימית
בעצם יש את זה בחדית אבל זה ממש לא קשור
אנונימית
נכון זה כתוב בחדית
מה החדית בשבילך?
אחי אני כלל יהודיה והסתלבטתי עלייך
אנונימית
חח יא משוגעתת אחת פסיכופטית
שיגעון של קופה וחזירה ממש
מי שרשמה שאנחנו דת מגעילה אני יודע ב100% שלא טרחת ללמוד את התורה עם מפרשיה.
את צריכה להגיד משפט אבל שזה יהיה מהלב ולא סתם אבל לכי למסגד
אני חצי מוסלמית._.
חחח ימצחיקים כשניסו לבנות את מגדל בבל בכלל לא היה מושג של יהודי וגוי.
חח חח תהיו בריאים.
דווקא במעמד הר סיני הפכנו להיות יהודים.

ועד לפני מעמד הר סיני התורה ניתנה ליחידים שרצו לדעת את השם יתברך כמו אברהם,יצחק,יעקב אבותינו וכן היו עוד שיעדעו את התורה והיו עבדי השם.
כמו שרשום בגמרא אברהם אבינו קיים את כל התורה ועשה אפילו עירוב תבשילין.
וגם יש את שני עשרה השבטים ושם ועבר.
היה בית מדרש שלמדו תורה בשם ועבר ויעקב אבינו הלך ללמוד שם לפני שהלך ללבן הארמי.
ושמעתי למה הלך דווקא לשם?
הרי אברהם ויצחק היו גדולי הדור אז למה ללכת עד לשם ועבר שיש לו בבית גדולי הדור.
אז שמעתי משהו יפה.
ששם ועבר היו בזמן המבול וידעו איך לשרוד(רוחנית) עם רשעים.
אז יעקב אבינו הלך לשם כדי לדעת איך להתמודד מול לבן הארמי שהרי ידוע שלבן הארמי היה רשע ואותיות ארמי זה לשון רמאי. היה רמאי גדול לבן הזה.
כפי שרשום בתורה שרימה את יעקב אבינו.
בקיצור והלוואי שנדע להתמודד במגזר הדתי/חרדי(לא שחלילה אנחנו רשעים אלא שקשה לכל אדם להתמודד עם היצרים שלו אז חלילה להכניס את עצמו לדבר עבירה ולאנשים לא הגונים)
מה בתור יהודי בן של אלוהים אמור להחשיד אותי מאוד בדת האיסלאם והנצרות? שלא רק שאלה 2 דתות שהגיעו לאן שהגיעו בזכות הרבה רצח וכפייה בהיסטוריה אלא שגם כדי להתנצר או להתאסלם אתה צריך רק לזרוק כמה מילים לאוויר ולשקר על עצמך שאתה מאמין בלב שלם
ביהדות החוקים הרבה יותר קשים ונוקשים כי היהדות היא דת האמת ואין פה משחקים ואין פה שקרים בוא תזרוק כמה מילים לאוויר והתקבלת אין דבר כזה. אלוקים כבר ידע על זה שיכול להיות שיהיו הרבה אנשים שירצו להתקרב ליהדות אבל לא מתוך רצון ואהבה אמיתית לעבוד את הבורא לכן
יש ביהדות למשל ברית מילה
יש עוד הרבה דברים אם אתה רוצה להתקבל
בגלל זה לא כל אחד יכול
רק מי שבאמת מתחבר ורוצה לעבוד את אלוקים באמת
הרצח והכפייה זה דבר נוראי חד משמעית אבל זה לא מה שישוע לימד כל החיים שלו ככה שזה האנשים עצמם לא האמונה^
ישוע זה שקר אחד גדול
כתוב בתורה שגם אם יבוא נביא או מכשף שיעשה קסמים (ישו הלך על המים)
אם הוא משנה את התורה או משמיט מצווה או חוק אחד של אלוהים אז הוא נביא שקר והוא ניסיון לעם ישראל וישו השמיט כל כך הרבה מצוות בברית החדשה
למה אתה בטוח שזה סתם קסם
"24 וַיִּשְׁמְעוּ הַפְּרוּשִׁים וַיֹּאמְרוּ אֵין זֶה מְגָרֵשׁ אֶת-הַשֵׁדִים כִּי אִם-עַל-יְדֵי בַעַל זְבוּל שַֹר הַשֵׁדִים׃
25 וְיֵשׁוּעַ יָדַע אֶת-מַחְשְׁבוֹתָם וַיֹּאמֶר אֲלֵיהֶם כָּל-מַמְלָכָה הַנֶּחֱלָקָה עַל-עַצְמָהּ תֵּחָרֵב וְכָל-עִיר וָבַיִת הַנֶּחֱלָקִים עַל-עַצְמָם לֹא יִכּוֹנוּ׃
26 וְהַשָּׂטָן אִם-יְגָרֵשׁ אֶת-הַשָּׂטָן נֶחֱלָק עַל-עַצְמוֹ וְאֵיכָכָה תִכּוֹן מַמְלַכְתּוֹ׃
27 וְאִם-אֲנִי מְגָרֵשׁ אֶת-הַשֵׁדִים בְּבַעַל-זְבוּל בְּנֵיכֶם בְּמִי יְגַרֲשׁוּ אֹתָם עַל-כֵּן הֵמָּה יִהְיוּ שֹׁפְטֵיכֶם׃
28 וְאִם בְּרוּחַ אֱלֹהִים אֲנִי מְגָרֵשׁ אֶת-הַשֵׁדִים הִנֵּה הִגִּיעָה אֲלֵיכֶם מַלְכוּת הָאֱלֹהִים׃" - מתי יב
אתה רוצה להגיד לי שכל הניסים שהוא עשה זה בזכות השטן?
אני לא מבין על מה הוויכוח בכלל.
מי שנולד יהודי לא יכול לשנות את זה .נ.ק.ו.ד.ה.!!!
אין כזה דבר כמה דתות. יש רק דת אחת אמיתית שהיא היהדות. עובדה שאפילו קיבלנו אותה ליד כל העמים כולם ראו את קבלת מתן תורה.
האיסלאם זה דת שרק בן אדם אחד שנכנס למערה סיפר כמה דברים וכולם האמינו לו. (דרך אגב, רוב הקוראן מועתק ממדרשי חז''ל, והאיסלאם לא סותר את הדת היהודית אלא רק שאלוהים מעש בנו כבר והחליט לשנות את דעתו.)
גם הנצרות זאת דת מומצאת שפאולוס הרביעי סיפר מלא ניסים שישו עשה. (ובאמת ישו עשה ניסים וזה כתוב בגמרא. אבל הוא השתמש בשם ה' בשביל זה, וכתוב "מכשף ומאונן לא יהיה בכם")
למי שלא טוב לו היהדות, אז שיחיה איך שבא לו, אבל בשמים הוא יקבל על זה עונש. אבל מתי תבינו שהיהדות זה לא דבר רע. אני חי דתי כבר 14 שנה וכל שבוע אני מחכה לשמור שבת. אני הולך להתפלל כי אני מרגיש טוב אחרי שאני מדבר עם ה'. היהדות זה ממש לא דבר שצריך לברוח ממנו.
כל הניסים שישו עשה זה רק על ידי שם ה' שהעתיק מרבי יהושוע בן פרחיה
^^מסכימה חלקעת עם מה שאמרת בהתחלה חוץ מזה שישוע כישף
איזה רבי יהושוע בן פרחיה? שוב, הם אפילו לא חיו באותו הזמן
תקשיבו. אם אתם יהודים אז כתוב בגמרא שישו היה תלמיד של רבי יהושוע בן פרחיה. ובאמת הלך על המים להשתמש בשם ה' כדי לעשות זאת
אומרים שזה ישו אחר.
היה שני ישו

ישו הנוצרי(קוראים לו נוצרי בגלל שהמיר דתו אבל זה לא אומר שהוא לא יהודי דינו כיהודי לכל דבר)

כידוע לי שישו הנוצרי היה בזמן רבי עקיבא.

אבל באמת מי שרוצה ללמוד את התורה וגם אם יש קושיות מקושיות לא מתים יש תשובות להכל ביהדות.
מה שאין כן בנצרות.
למשל קראו לאביו יוסף ואומרים שהוא מבית דוד המלך שמדוד המלך אמור לצאת המשיח והנוצרים אומרים שישו הוא המשיח.
עכשיו יחסו אותו הנוצרים את כל ההשתלשלות מדוד המלך עד יוסף(אבא של ישו)
עכשיו יש שני ספרים ואחד זה נראלי מתי ויש ספר אחר בנצרות ושניהם מביאים 25 שמות שונים אחד מהשני מדוד המלך עד יוסף.
זה א.
ו-ב.
הנוצרים טוענים בכלל שאמא של ישו התעברה מרוח הקודש אז יוצא שהוא בכלל לא אבא שלו והוא לא קשור למלוכה מדוד המלך.
וזו שאלה ששאל הרב יוסף מזרחי את הכומר שהתעמת נגדו ויש על זה דיון ביוטיוב שהעלה את הדיון בינו לבין הכומר.
והכומר לא ידע מה לענות לו.
ושאלו כומר אחר ו8 שנים הוא לא ידע מה לענות לו.
בקיצור אין תשובה
שטויות וקישקושים.^^

רואים שהם לא הבינו את הפסוק.

כמו באסתר פרק ב, פסוק ז: וַיְהִ֨י אֹמֵ֜ן אֶת־הֲדַסָּ֗ה הִ֤יא אֶסְתֵּר֙ בַּת־דֹּד֔וֹ כִּ֛י אֵ֥ין לָ֖הּ אָ֣ב וָאֵ֑ם וְהַנַּעֲרָ֤ה יְפַת־תֹּ֙אַר֙ וְטוֹבַ֣ת מַרְאֶ֔ה וּבְמ֤וֹת אָבִ֙יהָ֙ וְאִמָּ֔הּ לְקָחָ֧הּ מָרְדֳּכַ֛י ל֖וֹ לְבַֽת:

אסתר היית אישתו של מרדכי.

לומדים זאת מהפסוק בשמואל ב פרק יב פסוק ג
לגבי שנתן הנביא בא להוכיח את דוד המלך.
"וְלָרָשׁ אֵין כֹּל כִּי אִם כִּבְשָׂה אַחַת קְטַנָּה אֲשֶׁר קָנָה וַיְחַיֶּהָ וַתִּגְדַּל עִמּוֹ וְעִם בָּנָיו יַחְדָּו מִפִּתּוֹ תֹאכַל וּמִכֹּסוֹ תִשְׁתֶּה וּבְחֵיקוֹ תִשְׁכָּב וַתְּהִי לוֹ כְּבַת."
וכי היית לא כבת?
אלא היית לו לאישה התחתנה איתו.
בתורה אישתו של אדם נקראת ביתו כי היא העיקר בבית.
אז היית לו כבת היינו שהתחתן איתה כמו שדוד המלך התחתן עם בת שבע.
והנביא הביא לו במשל עליו ועל בת שבע.

מפה לומדים לגבי מרדכי ואסתר שהיא היית לו כבת היינו התחתנה איתו והיית לו לאישה.

חוץ מזה כמה פעמים מצאתי שטויות לפי האתר ההזוי הזה ולא אמין שרק מנסה להסית נגד היהדות.
מה להפ וליהדות?
הם מחפשים כל מיני מפרשים שיראה כאילו שהם צודקים ולוקחים את זה לטובתם.
אבל מה להם ולתורה בכלל?
המיסיונרים האלה לא מבינים דבר או שניים מהיהדות ומהמפרשים שהביאו.
זה כמו שigod הביא גמרא במסכת שבת שהגמרא מזלזלת באישה אבל הם רק ראו את זה ככה ונתפסו על זה ואני ישבתי ופתחתי גמרא וניסיתי להבין מה הכוונה של הגמרא והגמרא אומרת ההפך ממה שהם הביאו.
אם התורה שלנו ולא שלהם אנחנו אלה שמפרשים את התורה לא הנוצרים האלה שלא מבינים דבר או שניים מהתורה.
חושבים מבינים משהו רק מנסים להסית נגד היהדות ויום יבוא והקב"ה יעניש אותם ויתן להם בראש ואנשים יהיו בהלם ממה שהולך.
והשקר שלהם יתגלה והשם ימלוך בכל העולם כולו וכולם יכירו וידעו אותו וכל הצדיקים יקומו כל התנאים האמוראים.
והנוצרים יאכלו את עצמם שהם טעו כל הזמן הזה.

וה"מושיע" שלהם יקום באמת לתחיה אבל יחזור מיד לאדמה כלא היה.
וכל מי שהיה נגד תורת ישראל ולא חזר בתשובה מסכן ויענש קשות.
והם אמרו בסוף שמרים הזו אמא שלו היא מיחוסו של דוד המלך אבל העניין שהם פיספסו משהו..
הספרים שרשום הייחוס מדוד המלך עד יוסף רשום שממנו יצא ישו.
ולא רשום שהייחוס מדוד המלך עד מרים הזו אלא יוסף.
והוא בכלל לא הבן שלו וגם אם תגידי שאימץ אותו זה לא אומר שהוא הילד שלו בשר מהבשרו
וחוץ מזה כמרים שמבינים יותר מהם פי מיליון לא ידעו לענות על התשובה הזו..
אז פשוט שהם לא יודעים אפילו מה הם אומרים..
תקשיב אני חצי מתה פה במיוחד אחרי המגילה הזאת כן שלא הבנתי חצי ממנה אז פשוט קח את המספר שלהם ותפנה אליהם בפרטי ותעדכן אותי מה הם יענו לך:
054-659-9908
לאנונימית פה שאמרה שהדת היהודית היא דת מטומטמת.. מצטערת אבל מהדת שלנו התחילו הנצרות והאסלאם והסיפורים שמסופרים באיזךאם ובנצרות נכתבו בתנ"ך שלנו!
וגם חוץ מיזה תראו משהו ששמתי לב
כומר יכול לחתן אנשים אבל אסור לו ליתחתן
אני לא אפנה אליהן כי חבל על הזמן שלי..
הם ינסו לסבן אותי באיזה תירוצים לא אמינים וינסו לגרום לזה להראות אמין עם כל מיני "הוכחות" מהתורה.
אבל רק כמה חבל שההוכחות שהם מביאים מהתורה הם לא מבינים דבר או שניים ממה שהביאו..
הדברי תורה אמת..
שלא ישתמע שאני חלילה מזלזל בדברי התורה שלנו.
אלא אני אומר שהמיסיונרים האלה מעוותים את התורה.
ואגב לגביהם..
כל אחד יכול להמציא דברים נגד ולומר דברים שאינם נכונים ולייפות אותם ולשנות אותם לטובתם.
אבל בוא נראה אותם הולכים להתמודד מול רב.
שילכו לרב קנייבסקי נראה אותם.
או לרב מאיר אליהו.
או לרב יצחק יוסף.
נראה אם יהיה להם פה להשיב ומה לומר.
או שבעצם...
הם לא יעשו את זה כי הם מפחדים..
לנסות להכחיש דברי תורה ביוטיוב הם יכולים אבל כל זה מאחורי המסך.
בינתיים במציאות רק וויכוח אחד ראיתי בין כומר לרב זה של הרב יוסף מזרחי.
חחח ושלא נדבר שהם הגיבו עם השקרים שלהם ביוטיוב ואפילו לא ניגשו אליו!
כמו שאמרתי..
מנסים לייפות דברים ומעוותים דברים ואין מי שיגיב להם על דבריהם..
ויש אנשעם שנופלים לשקרים שלהם וחבל מאד..
אני הייתי צינית אני בכלל יהודיה נשבעת
וזה שאמר שרשום באיסאלם שמקבלים 72 בתולות אם תהיה שהיד זה ממש לא נכון זו המצאה שהמציאו במאה ה18 אם אני לא טועה וזה התחיל כבדיחה בשום פסוק בקוראן לא רשום או בכל ספר של האיסאלם

שבת שלום:)
אנונימית
קראת את הקוראן?!(;
חח