9 תשובות
שואל השאלה:
רוגעלך
רוגעלך
רוגעלך אה.... נראלי זה צריך חום ובישול עדין שזה לא יהפך למשהיו אחר
שואל השאלה:
הבנתי! תודה על העזרה
הבנתי! תודה על העזרה
בכיף ודש לדוקטור דראגן ושיגו
שואל השאלה:
ישנים אבל אמסור
ישנים אבל אמסור
חח
אני לא בטוח אבל אני חושב שמדובר על 2 כל תנור יש לו מערכת שונה בדרך כלל מגיעים כ2 סםירלות אדומות או מאוורר אחורי שעושה אויר רותח בפנים תלוימאיזה יש לך מה בכלל את מנסה לבשל שם?
שואל השאלה:
שתי פסים חום למעלה חום למטה?
שתי פסים חום למעלה חום למטה?
אני חושב שזה מצב ששתי גוםי חימום עובדים בו ללא מאוורר וזה הופך לתנור גץספירלות לבישול איתי ולא לתנור עם מאוורר הבנת קים פוסיבל?
באותו הנושא: