4 תשובות
לבקש מהם חצי חצי ולהרוויח את החצי השני בעצמך
שואל השאלה:
^
אין לי איפה לעבוד ואני לא חושבת שיקבלו אותי בגיל 14 לעבודה
איך אני יכולה להרוויח כסף?
^
אין לי איפה לעבוד ואני לא חושבת שיקבלו אותי בגיל 14 לעבודה
איך אני יכולה להרוויח כסף?
אנונימית
בייביסיטר, יש המון קיטנוות ביתיות כאלו שישלמו לך המון (חברה שלי מקבלת 50 לשעה)
ככה זה היה אצלי בגיל 14 , פשוט הראתי להם מלא פעמיים שהטלפון הישן שלי מת כמעט והם ראו שממש התבאסתי על הטלפון שלי והם קנו לי אייפון 6 לול מאז כבר אני עובדת וקניתי לעצמי טלפון... פשוט תחפרי להם קצת אבל רק אם המצב הכללי טוב (שלא ירגישו לא נעים)
באותו הנושא: