6 תשובות
תגידי לעצמך תמיד שאת יפה , שאת חכמה , שאת טובה אני עשיתי את זה וזה עבד לי כלכך ובאמת אם את לא אוהבת את עצמך ואת חושבת שאת רוצה לשנות משהו אז תשני אבל רק אם את רוצה ולא בשביל אף אחד אחר ורק אם זה יעשה לך טוב ❤
בכל אחד יש פגמים וצריך להשלים איתם! אבל אם יש משהו שאת יכולה לשנות ויגרום לך להרגיש יותר טוב עם עצמך תעשי את זה
אנונימית
היי, מבינה אותך לגמרי, שתדעי שאת מהממת כמו שאת לא משנה מה כולם אומרים פאקינג שימי פס ענק על דעות של אחרים ותתחילי להסתכל במראה ולהבין שאת כל כך יפה איך שאת ואין דבר כזה ,לא משנה מה אני עושה, את לא צריכה לעשות!!!!!! אין אנשים לא יפים כולנו יפים באותה מידה וזה ממש תלוי בעיניי המתבונן. תמשיכי להיות את ואל תוותרי לכי עם מה שאת חושבת ומרגישה ובסוף יהיה טוב :))
להבין מה מקור החוסר ביטחון ולהתעסק בו.
הייתי אומרת לך לנסות לאהוב את עצמך, אבל אם לא מרגישה בנוח את תמיד יכולה "לשפר את עצמך".
דוגמה - את חושבת שאת מתלבשת "לא יפה", תנסי "לשפר" את הבגדים שלך ולקנות בגדים שאת כן אוהבת.
מרגישה שאת רוצה לשפר משהו בשיער? תסתפרי או תצבעי את השיער.
תנסי לעשות גלואו אפ תתחילים בדברים הקטנים תשני דברים קטנים שאת לא אוהבת בעצמך אבל אל ואני חוזרת אל בבקשה אל תשני דברים שאהבת בעצמך לפני שהעירו לך עלייהם ותשני גישה תמיד תגידי לעצמך שאת יפה ומהממת זה יעלה לך את הביטחון העצמי וביטחון עצמי זה ממש חשוב אחרי ששינית דברים קטנים תעשי שינוי גדול שכולם ישימו לב משהו בשיער סטייל חדש אפילו אם זה רק לבוע את הציפרוניים בלק
יפה שלי
את מהממת
יפה
חכמה
מדהימה

תאהבי את עצמך בכל מצב כי זאת מי שאת.
אם זה משהו שאת יכולה ו*רוצה* לשנות, תשני.
ואם לא אז לא.
את
מ ד ה י מ ה
ותזכרי את זה תמיד!!

כאן תמיד להכל
בכל יום וכל שעה❤