4 תשובות
"הגתעגעתי אליכם! אה, אתם לא אליי? יופי מזל בואו נפסיק לשקר אחד לשני"
יש לי קבוצת ווצאפ עם יותר ממאה אבל...
"אני חושבת שנדפק לי המוח בגלל שהחמצן לא מגיע למוח", "לא אכפת לי מה אתם חושבים, אכפת לי שאתם לא חושבים כמוני",
"באתי להרוס את השיעור!!",
"ילדים נולדים מכרוב"
"כן נגיד אוטונומיה זה שיש בית שהוא שלי אבל לך יש חדר ואם אתה רוצה לתלות בו פוסטרים של ארגונים אתה מוזמן"
"אני? כפי שאני נראית אני הכי שפויה בחבורה",
"יודעים מה עושים בסגר?פגישות בזום כן בחבורות. אנחנו אומללים, בתיאבון!"
"הבן שלי שואל למה אני לא צועקת עליכם להיות בשקט"
"אני לא מבינה למה אתה לא בקבוצת ווצאפ שלנו. בקבוצה! בקבוצה! תכנס לקבוצה בלעדיה אין חיים."
"אני חושבת שנדפק לי המוח בגלל שהחמצן לא מגיע למוח", "לא אכפת לי מה אתם חושבים, אכפת לי שאתם לא חושבים כמוני",
"באתי להרוס את השיעור!!",
"ילדים נולדים מכרוב"
"כן נגיד אוטונומיה זה שיש בית שהוא שלי אבל לך יש חדר ואם אתה רוצה לתלות בו פוסטרים של ארגונים אתה מוזמן"
"אני? כפי שאני נראית אני הכי שפויה בחבורה",
"יודעים מה עושים בסגר?פגישות בזום כן בחבורות. אנחנו אומללים, בתיאבון!"
"הבן שלי שואל למה אני לא צועקת עליכם להיות בשקט"
"אני לא מבינה למה אתה לא בקבוצת ווצאפ שלנו. בקבוצה! בקבוצה! תכנס לקבוצה בלעדיה אין חיים."
המחנכת שלי כל הזמן קוראת לי "צדיקה", עכשיו אני אתאיסטית כופרת, זה קצת מוזר שהיא אומרת את זה.
אנונימית
המורה שלי למתמטיקה אומרת כל הזמן "יאפ" וגם "נופ" לא יודעת זה ממש משעשע אותי.. ואז ילדה שאלה אם היא מורה לאנגלית(ודפ) ואז היא אמרה כזה כן פעם הייתי מורה לאנגלית, ופעם הייתי שוטרת, בנקאית, פעם גרתי בארהב, ופעם עבדתי בביטוח לאומי או משהו כזה וזה כן נכון ואני כזה דפאק.
באותו הנושא: