5 תשובות
ראיתי את הסדרה ולא ממש הצלחתי להבין, היא ואח שלה ברחו אבל יהייה כאילו מה בהמשך השאירו אותי ללא תשובות
שואל השאלה:
אני ממש מאוכזבת מהסוף
סוף זוועה
הכי מבאס שיש, מה זה החרא הזה שהיא כועסת על אמא שלה ונוסעת ופתאום נגמר הסדרה, הם יכלו לעשות לפחות עוד עשר פרקים
לא ככ הבנתי מה הקשר של הסוף אבל מקווה שתהיה עונה שנייה שתסביר לעומק