6 תשובות
אם אף אחד מהמשפחה שלו לא יכול לקחת אותו כנראה שכן...או שלוקחים אותך קודם לבית אומנה
למה? הכול בסדר?
למה? הכול בסדר?
נראלי שכן
רק אם אבא שלו מאשר\שולח אותו לשם נראלי
שואל השאלה:
אבל לא אמורים לשלוח אותו כבר לפנימייה בגיל כזה?
אבל לא אמורים לשלוח אותו כבר לפנימייה בגיל כזה?
אנונימי
בנתיים הוא ישאר עם האבא אלא אם כן הוא יפנה לרווחה והם יעבירו אותו לדודים/דודות סבא/סבתא אם יש. אם לא אז משפחות אמנה בטח
באותו הנושא: