4 תשובות
שואל השאלה:
לא בקטע של מיינסטרים או לא אני מדברת על הזמנים השונים
לא בקטע של מיינסטרים או לא אני מדברת על הזמנים השונים
אנונימית
וואי גם אני ככה אני שנייה אחת כזה אריאנה ואז נירוונה זה ממש כיף לאהוב הכל
גם שלי, זה יפה בעיני.
נעע גם אני ככה זה טוב לגוון ככה את מבינה את הטעם של כולם במוזיקה
באותו הנושא: