6 תשובות
chocochan
דווקא אחוזי הצבעה בקרב אנטי-ביביסטים הוא נורא גבוהה
דווקא אחוזי הצבעה בקרב אנטי-ביביסטים הוא נורא גבוהה
מי שנגד ביבי לא מצביע לו . כל המצביעים שלו זה אנשים שכן שאוהבים אותו
אנונימית
מסקנה: לא כולם שונאים את ביבי
כי כל אלו שמתלוננים עליו לא הולכים לבחור. פשוט מאוד...
כי הוא האופציה הכי נורמאלית
כי אין מישהו יותר טוב ממנו אז הוא הברירת מחדל... ברגע שיגיע מישהו יותר טוב יבחרו בו. בהצליה
באותו הנושא: