6 תשובות
עדיף שלא לשתות
לא חושבת שזה יכול לעשות משהו בלתי הפיך
מה שכן לא להגזים עם הכמויות
אבל יאללה תהני חיים פעם אחת
עדיף שלא, יש סיבה שזה אסור לנוער.
לפי מה שאני זוכר זה עוצר את התפתחות תאי מוח או משהו בסגנון.
2T
קוראים לך אולי מאיה?
סתם שואלת
אנונימית
לא ממליצה~
פעם בחצי שנה, ולא הרבה, אולי.
אהמ זה תלוי לדעתי פעם פעמיים בחודש זה סבבה לגמרי