9 תשובות
שווה רצח רק תוודאי שזה יחזיק לה
אם המחזור שלך לא סדיר, אין טעם.
אם הוא סדיר, הרווחת.
תהני לך :)
כןן מאוד
כן, אני קיבלתי ליום הולדת 15 וזה היה שווה
אבל חשוב שזה תהיה מכונה ממש טובה ושהמחזור סדיר, בגיל הזה תמיד יש מצב שיצמח טיפה שוב בגלל התפרצות של הורמונים אבל זה שווה
אחותי זה שווה המתנה הזאת נדירה רצח
כל כך שווה! הלוואי עלי:)
ברור!! אם היא צריכה את זה זאת המתנה הכי שווה