3 תשובות
לי לא ממש... זה די קל בנתיים
יש נושאים קשים שיותר קשה להבין ולהצליח בהם אבל היתרון זה שאפשר לתרגל הרבה ואז הדברים יורדים לעומק. בכל מקרה כן המגמה קשה אבל לא בלתי אפשרית ואם את אוהבת את התחום הייתי ממליץ
לי לא קשה בכלל וכבר סיימתי את החומר ופתרתי בגרויות
רק צריך להקשיב בשיעור ולתרגל, לא השקעתי הרבה מעבר
אבל
זה מאוד אינדיבידואלי, אם יש לך ראש ריאלי ואת אוהבת לחשוב ולפתור בעיות כדאי לך ללכת על זה ממליצה בחום
אם את יותר הומנית ואוהבת מקצועות רבי מלל לא כדאי לך בכלל
רק צריך להקשיב בשיעור ולתרגל, לא השקעתי הרבה מעבר
אבל
זה מאוד אינדיבידואלי, אם יש לך ראש ריאלי ואת אוהבת לחשוב ולפתור בעיות כדאי לך ללכת על זה ממליצה בחום
אם את יותר הומנית ואוהבת מקצועות רבי מלל לא כדאי לך בכלל
אנונימית
באותו הנושא: