7 תשובות
סיימתי
לא אהבתי
אני, למה?
סיימתי סדרה נדירה
שואל השאלה:
היי mad max כי אני רואה וסדרה ואני רוצה לדבר על הסדרה כי פשוט מרתקת לפרק לפרק במיוחד שסיימתי את העונה 2 אתמול וראיתי 8 פרקים ברצף עד שסיימתי את עונה 2
ודרך אגב אני בפרק 5 עונה 3
שואל השאלה:
אני ממש התאהבתי מהפרק הראשון וגם אני קוראת סםר של גבירה החצות של הסופרת סנדרה קלייק שדרך אגב כל הסדרה מבוססת על הספר שלה
כן כן כן בין הסדרות האהובה עליי ראיתי אותה מאה פעםם
הסדרה נוראית, ביזיון לספרים. הספרים מעולים.
^^קראת את טרילוגיות בני הנפילים ומכשירי התופת לפני lady midnight? כי אם לא יהיו לך ספוילרים למה שורה בספרים האלה