3 תשובות
כן, אבל תלוי מתי.
הייתי שם לפני שבועיים בערך.. ויש הרבה אנשים ובמיוחד בתורות סיוט לחכות הייתי 40 דקות בתור לעדיקה
כן אני גרה קרוב לשם ואני ממליצה לך להגיע באמצע השבוע הכי טוב. והכי מפוצץ שם זה בימי חמישי בערב ובמוצאי שבת שפותחים את החנויות בסביבות 8 בערב גם ממש מפוצץ שם