7 תשובות
זה ממש בסדר לא להרגיש טוב אחרי החיסון השני, גם אמא שלי לא מרגישה טוב כבר כמה ימים אחרי החיסון השני אבל היום זה כבר כמעט עבר לה
שואל השאלה:
ומאיפה אמורים לדעת מה השפעות לטווח הארוך?
ומאיפה אמורים לדעת מה השפעות לטווח הארוך?
אנונימית
תחכי עוד טיפה ותעשי את השני תאמיני לי זה רק יעזור לך
אם עשית את הראשון תעשי גם את השני. אני עשיתי את השני אתמול ואני לא אשקר אני מרגישה לא טוב אבל נחים וכמה ימים זה עובר.
זה לגיטימי לא להרגיש טוב אחריי חיסונים, סימן שהמערכת החיסונית פועלת
לא
אנונימית
אין לי מושג מה ההשפעות אבל תאמיני לי שאני מעדיפה להתחסן מאשר לחלות בקורונה
באותו הנושא: