6 תשובות
שואל השאלה:
איך עשיתם אץזה?
אנונימית
אני יותר בכיוון של
בואי נדבר רק אנגלית מעכשיו
ואחרי שלוש דקות אני מפסיקה ומבינה עד כמה מצב גרוע.
ניסינו את זה וזה עבד לכמה זמן, אבל לא היה לנו כוח לזכור הכל והפסקנו...
עצלנים שכמותנו
פשוט דיברנו בשפת הג' או הפי
חח עשינו את זה
כןן וואי עשיתי את זה עם חברה ביסודי, כל יום בהפסקות היינו הולכות למקום הסודי שלנו והיינו כותבות במחברת מילים והפירוש שלהן וממש השקענו בזה הלוויא רק הייתי יודעת איפה המחברת