7 תשובות
הלוואי, קצת אקשן בכל הדרמה
אשמח לביקור של חייזר בביתי
חסר לי חברים וחיי חברה
אשמח לאכול מוחות ביחד עם חברי החייזר
כנל
אבל כאילו, אנשים- אנחנו לא לבד בגלקסיה כי אין שום מצב בעולם שמתוך כל הדבר הענקי הזה אנחנו לבד


אשמח לשעת את הדעה של מי ששם לי מינוס כי כבר גילו חיים בכוכבים אחרים (:
שואל השאלה:
^כלכך מסכים איתך.
המון דברים מוזרים קורים לאחרונה.

וגם מי יודע אותי איזה אסטרואיד יפגע בנו.. אנחנו גרגיר אבק לעומת היקום. אנחנו ליטרלי כלום!! מי שאומר שאין חיים מחוץ לכדור הארץ טועה.
כן
red nova ככל הנראה
והרבהה טרור חבל שאנשים עיוורים
עכשיו יקרה משהו
כי הכל מכוון לשם
אני מאמינה באמונה שלמה...





































בחייזרים !