13 תשובות
מוקדם*
הלוואי עליי
לדעתי זה מוקדם, אבל כל אחד ומה שהוא חושב
גם זה לגיטימי
מוקד
כן זה לגיטימי לגילנו אני גם בת 13 אבל אני בתולת שפתיים וזה בסדר
אצלי בבית ספר כולם שכבו בכיתה ז
אבל לדעתי אין לזה גיל אם שניכם רוצים אז פאק איט
@-girl- רוצה להיפטר מהבטולי שפתיים שלך אני גר בתל אביב ראר
מוקדם דבר כזה נורמאלי בערך לגיל 16
הנשיקה הראשונה שלי היתה בגיל 12 שילד שנתיים מעליי כפה את זה עליי אבל הנשיקה הראשונה מרצון היתה בגיל 13 ואני לא מתחרטת עליה אפילו לרגע
מוקדם.
אנונימית
לא מוקדם בכלל
תלוי בבן אדם גם
אבל להגיע גג עד להתמזמז כי בגיל הזה לא באמת יודעים מה עושים אז מזמוז זה עדיין עוד בסדר
גם נשיקה רגילה זה מוקדם..עדיף לשמור את זה למערכת יחסים אמיתית ובוגרת יותר