2 תשובות
שאלה טובה, פשוט זורמים עם זה אין סיבה מיוחדת
אני חושבת שבגלל שיש מישהי בשם לאנה שהיא שר,פה תנכים וזה אז אלה ששמים את התמונה של האוגרים הם נגדה ונגד המעשים שלה