12 תשובות
זה אולי חוקי כי הם פוגעים בזכות לפרטיות שלך אבל זה כדי לממש את הזכות לחיים וביטחון...
אני לא מבינה בזה ברמה משפטית. אם את לא מעוניינת לענות על השאלון תבקשי לא לענות בגלל שזה פוגע לך בזכות לפרטיות
אני לא מבינה בזה ברמה משפטית. אם את לא מעוניינת לענות על השאלון תבקשי לא לענות בגלל שזה פוגע לך בזכות לפרטיות
שואל השאלה:
זה ממש לא בסדר לדעתי
זה ממש לא בסדר לדעתי
אנונימית
כן זה חוקי. גם לגיטימי.
שואל השאלה:
מה לגיטימי בזה??
הם דורשים תעודה.
מה לגיטימי בזה??
הם דורשים תעודה.
אנונימית
מה הבעיה שהם דורשים תעודת מתחסן? זה כמו שבעוד כמה זמן תצטרכי להציג את התעודה כדי להיכנס לקניונים.
שואל השאלה:
הבעיה שזו זכותי לא לדווח אם התחסנתי או לא. גם אם הייתי מתחסנת זה לא עניינו של אף אחד! זה מזעזע שרק בגלל שאני מסרבת להכניס חומר מסוים לגוף שלי מתייחסים אליי בתור "מפיצת מחלות."
ואם ידרשו להציג תעודת מתחסן בקניון אז אני אגיד ביי ביי לקניון והם לא יקבלו את הכסף שלי.
הבעיה שזו זכותי לא לדווח אם התחסנתי או לא. גם אם הייתי מתחסנת זה לא עניינו של אף אחד! זה מזעזע שרק בגלל שאני מסרבת להכניס חומר מסוים לגוף שלי מתייחסים אליי בתור "מפיצת מחלות."
ואם ידרשו להציג תעודת מתחסן בקניון אז אני אגיד ביי ביי לקניון והם לא יקבלו את הכסף שלי.
אנונימית
לא יודע אם זה חוקי אבל מה הבעיה שלך ? לא רוצה להכניס חומר לגוף ? אין בעיה, תישארי בבית כדי לא לסכן אחרים. ובטח לא ללכת למוסד לימודים, למסעדה, לקניון. לא חייבת להתחסן. ומה אם מישהו שיושב לידך רוצה להתחסן אבל לא יכול מסיבה בריאותית ? תדביקי אותו בקורונה ? בגלל שלא בא לך ?
אף אחד לא מתייחס אלייך בתור מפיצת מחלות, למה להגזים?
הסיבה שמוסדות מבקשים לדעת מי מחוסן ומי לא זה כדי שתהיה להם הערכה לגבי הסיכון שיש להתפרצות המחלה בקרב האנשים במוסד ולפי זה לעשות שיקולים לגבי התנהלות המוסד.
אצלי באוניברסיטה גם מבקשים לדווח מי שהתחסן כדי שהם יהיו בבקרה והאם יהיה בטוח להחזיר את כל הפקולטות או רק שנים מסוימות וכו'.
את מקצינה את זה ולוקחת את זה למקום שהוא לא ריאליסטי.
הסיבה שמוסדות מבקשים לדעת מי מחוסן ומי לא זה כדי שתהיה להם הערכה לגבי הסיכון שיש להתפרצות המחלה בקרב האנשים במוסד ולפי זה לעשות שיקולים לגבי התנהלות המוסד.
אצלי באוניברסיטה גם מבקשים לדווח מי שהתחסן כדי שהם יהיו בבקרה והאם יהיה בטוח להחזיר את כל הפקולטות או רק שנים מסוימות וכו'.
את מקצינה את זה ולוקחת את זה למקום שהוא לא ריאליסטי.
שואל השאלה:
אני לא מקצינה שום דבר.
זכותי לשמור את המידע הזה בסוד.
סליחה באמת שאני לא מעוניינת שידעו אם התחסנתי או לא
דרך אגב גם אם הייתי מתחסנת עדיין הייתי מתנגדת לזה.
אני לא מקצינה שום דבר.
זכותי לשמור את המידע הזה בסוד.
סליחה באמת שאני לא מעוניינת שידעו אם התחסנתי או לא
דרך אגב גם אם הייתי מתחסנת עדיין הייתי מתנגדת לזה.
אנונימית
זכותך לעשות המון דברים אבל שאלת אם זה חוקי או לא, זה חוקי שהם יבקשו לדעת. ואם ידרשו לדעת- גם חוקי.
זה בסך הכל חיסון. ואף אחד לא יגיד לך "לא התחסנת אז לכי שבי בבית בזמן שכולנו נחזור לשגרה ורק את תידפקי". לא ככה המוסדות עובדים ולא לשם כך הם שואלים.
זה בסך הכל חיסון. ואף אחד לא יגיד לך "לא התחסנת אז לכי שבי בבית בזמן שכולנו נחזור לשגרה ורק את תידפקי". לא ככה המוסדות עובדים ולא לשם כך הם שואלים.
שואל השאלה:
^הם כבר אמרו שמי שלא מתחסן לא יוכל לבוא ללמוד במכללה.
^הם כבר אמרו שמי שלא מתחסן לא יוכל לבוא ללמוד במכללה.
אנונימית
אז אני מאמינה שאת לא היחידה שלא התחסנה ושהם יתחילו את הסמסטר (או שכבר התחלתם, לא יודעת, אני מתחילה בסוף החודש) הם יעשו התאמות עבור אלה שלא יכולים להגיע למכללה. כי לא רק כאלה שלא התחסנו לא מגיעים, יש גם כאלה בקבוצות סיכון שלא יכולים להגיע או כאלה שפשוט מפחדים להידבק לא רוצים להגיע. אצלי למשל ממשיכים להקליט את ההרצאות ולהעלות את ההקלטות כדי שמי שלא מגיע לקמפוס יוכל לצפות בהרצאות מהבית.
תביני שבסופו של דבר אלה שיקולים מערכתיים שנועדו לשמור על בריאות הכלל. זאת עובדה שמי שמחוסן יש לו סיכוי נמוך יותר להידבק ובכך להדביק אחרים, מה שהופך את מי שלא התחסן למי שמסכן את האחרים הרבה יותר. והגיוני שהמדינה והמוסד ישקלו שלא לאפשר לאלה שמסכנים אחרים הרבה יותר לא להגיע למקומות התקהלות כמו לדוגמה - קמפוס.
זה לא משהו אישי נגדך וזה לא משהו שיימשך נצח, זאת נקיטת אמצעי בטיחות כדי למנוע כמה שיותר התפרצויות חוזרות.
תביני שבסופו של דבר אלה שיקולים מערכתיים שנועדו לשמור על בריאות הכלל. זאת עובדה שמי שמחוסן יש לו סיכוי נמוך יותר להידבק ובכך להדביק אחרים, מה שהופך את מי שלא התחסן למי שמסכן את האחרים הרבה יותר. והגיוני שהמדינה והמוסד ישקלו שלא לאפשר לאלה שמסכנים אחרים הרבה יותר לא להגיע למקומות התקהלות כמו לדוגמה - קמפוס.
זה לא משהו אישי נגדך וזה לא משהו שיימשך נצח, זאת נקיטת אמצעי בטיחות כדי למנוע כמה שיותר התפרצויות חוזרות.