5 תשובות
למה פדיחה זה סבבה לגמרי תעשי מה שבא לך :)
לא בכלל לא
לא, אני עושה את זה כל הזמן.
לא זה פריט לבוש בדיוק כמו חולצה ומכנסיים....
באותו הנושא: