4 תשובות
כי מייקרוסופט קנו אותם ועכשיו הם מוציאים אייפונים
הם איבדו את הפואנטה אחרי שאפל הוציאו אייפון ראשון
הם איבדו את הפואנטה אחרי שאפל הוציאו אייפון ראשון
כי העולם התקדם?
שואל השאלה:
אבל נוקיה הוציאה מלא פלאפונים מתקדמים בשנים האחרונות
אבל נוקיה הוציאה מלא פלאפונים מתקדמים בשנים האחרונות
אנונימי
הם סוג של כן ולא כי יש להם פאלפונים מטורפים ואני מדבר על פאלפון טאץ' מטורף תבדקו אם אתם רוצים פשוט המחירים משוגעים
באותו הנושא: