8 תשובות
טוב כי זה מעסיק רצח
רע כי זה מזהם את הפרצוף היפה שלך
זה רע לדעתי כי אחרי זה הסימן ישאר לך, מזהם את הפרצוף, עדיף לחכות שהחצקון יעלם מעצמו...
אף פעם לא פוצצתי חצקון ולא אפוצץ
רע זה משאיר צלקת רוב הפעמים
רע כי כשאת מפוצצת את דבר ראשון מזהמת את האזור ודבר שלי הנוזל הזה שיוצא לך שאת מפוצצת נוגע באזורים אחרים ומדביק אותם וכך החצקונים מתרבים
תלוי מי מפוצץ לך אותו
רע, לרוב משאיר צלקות והמוגלה שיוצאת יכולה לזהם את העור עדיף להשתמש בתכשירים
אנונימית
זה לא טוב זה יעשה לך כתמים אחר כך
על מה מינוס? הקוסמטיקאית מוסמכת ויודעת מה היא עושה כשהיא מפוצצת חצ'קון בניגוד אלינו