4 תשובות
לאכול 2 ארוחות ביניים בין לבין הארוחות
כמו פירות,יוגורט עם גרנולה
שואל השאלה:
ואני לא ישמין ממש? אם אני ישר עושה אתזה?
אנונימית
תאכלי יותר חלבונים ופחות פחמימות
בהדרגה.
אני אכלתי 1,200 במשך שנה שלמה ובסוף זה הוביל למקומות מאוד נמוכים ולא טובים. לא אפרט.
וזה לא שאני רוצה לרדת עוד, אני אוהבת את המשקל שלי.
לא הסכמתי להעלות את הכמויות נטו מפחד פסיכולוגי.
עכשיו התחלתי להעלות בהדרגה, כרגע אני על 1,500 והכל טוב איתי.
אני צריכה להעלות עוד מן הסתם, אבל עושה את זה בהדרגתיות. (אני צריכה להגיע לסביבות ה1,800 בשביל ניטרלי).
מעלה בסביבות ה100 קלוריות בשבוע.
כל יום אוכלת טיפה יותר מאתמול.
לאט לאט ובהדרגה שהגוף יתרגל.
תחשבי שמקסימום, גם אם תעלי, את תשימי לב לזה בזמן וזה יהיה גג חצי קילו ותוכלי תמיד להוריד קצת אם יהיה צורך.
הכל בסדר, אל תפחדי.